Aurinko ja Kuu olivat taas kerran juttusilla heidän ohitseen kulki suuri komeetta. Aurinko ja Kuu tervehtivät samanaikaisesti komeettaa. Hei keitä te olette komeetta kysyi? Minä olen Aurinko ja Minä olen Auringon ystävä Kuu. Ollaanko ystäviä kaikki kysyivät saman aikaisesti ja vastasivat myös samanaikaisesti ,ollaan vaan. Muuten mikä on nimesi? Nimeni on Suuri hyvät ystävät. Ihanaa kun on ystäviä minulla ei ole paljon ystäviä! meilläkin oli vain toisemme mutta nyt saimme uuden ystävän. Minulla on myös sisar Suuri sanoi , hänen nimensä on Pieni. Saisimmeko nähdä Pienen Aurinko ja Kuu kysyivät saman aikaisesti. Saatte toki Suuri sanoi voitte nähdä vaikka hänet tänään jos sopii. Kyllä sopii Kuu ja Aurinko sanoivat taas saman aikaisesti.Tulemme käymään teillä Komeettalassa tervehtimässä sinua ja sisartasi tänään sen jälkeen kun olemme saaneet lisää aikaa teidän  kanssa. Selvä Suuri sanoi. Menemme Taivasministeriön eteen. Hei. Olemme sitä mieltä Herra Taivasministeriön päällikkö. Että se viimeksi annettu 15 minuuttinen ei riitä tarvitseme vielä 1 tunnin ja 28 minuuttia! Olkoon menneeksi saatte 1 tunnin ja 28 minuuttia aina keskiviikkoisin kun sataa ja aurinko on pilvessä ja kun  Kuu ei ole näkyvissä. Kiitos paljon. Hei taas Suuri ja Hauska nähdä pieni saimme aikaa 1 tunnin ja 28 minuuttia keskiviikkoisin. Mutta leikkisimmekö meteoriittia , Aurinko ja Kuu kysyivät saman aikaisesti. Leikitään vainb Pieni ja Suuri sanoivat. Minä olen Meteoriitti Suuri sanoi ja jahtaan teitä kunnes saan teidät kiinni .Teidän täytyy pelastaa toisenne sanomalla kolme kertaa meteoriitti ja pyörimällä toisenne ympäri. Selvä. Alkaa.        Sain kaikki kiinni ettekä saaneet pelastettua tosianne.Minä voitin. Aikamme loppuu Aurinko ja Kuu sanoivat saman aikaisesti. Nähdään Taas ensi keskiviikkona mutta soitellaan tähti puhelimilla ennen sitä. Hei hei nähdään sitten. Hei Hei.Komeetta